Veelgestelde vragen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

- Ideal

- Klarna achteraf betalen

- Bancontact

- Vooraf overmaken

Hoe werkt vooraf overmaken?

Bij vooraf overmaken maak je het bestelde bedrag over middels een Tikkie betaalverzoek via Instagram.

Stuur via Instagram een berichtje naar @snoepieennoenie met jouw bestelnummer en je ontvangt via daar een Tikkie betaalverzoek. Zolang de betaling niet is voldaan, wordt de bestelling niet officieel geplaatst. Geen betaling? Na 24 uur wordt de bestelling geannuleerd en zul je helaas jouw bestelling opnieuw moeten plaatsen. 

 

Heb je geen Instagram? Geen zorgen! Stuur ons dan een mailtje met je bestelnummer naar: Info@snoepie-en-noenie.nl 

Wat is jullie levertijd?

Omdat wij naast onze onderneming ook mama's zijn hebben wij een iets langere levertijd dan je misschien gewend bent. Onze levertijd is momenteel binnen 1-3 werkdagen.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling. Dit word automatisch berekend bij het afrekenen van je bestelling. Wij verzenden zowel brievenbuspost als grotere pakketten, die niet door de brievenbus passen, met DHL.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil graag een wijziging doen in de bestelling, kan dat?

Is jouw bestelling nét geplaatst? Dan is het verstandig om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons via Instagram of per mail. Wij kunnen dan samen kijken of we jouw bestelling kunnen veranderen. Hier kunnen wij helaas geen garantie op geven, omdat het ook kan zijn dat een product uitverkocht is. Let op: Het wijzigen kan alleen op het moment dat de bestelling nét geplaatst is.

Voor vragen over je bestelling kun je contact opnemen via Instagram: @snoepieennoenie of stuur een mail naar Info@snoepie-en-noenie.nl 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wil je jouw bestelling retourneren? Je kunt jouw bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Stuur een mailtje naar Info@snoepie-en-noenie.nl  zodat wij jouw retour kunnen aanmelden en verwerken. Zodra je contact hebt opgenomen en jouw bestelling is aangemeld voor retourneren, ontvang je het retourformulier. Let op: de kosten van het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.

 

Voorwaarden retourneren

Artikelen die wij helaas niet retour kunnen nemen:

- Producten waar het kaartje en/of verpakking vanaf is

- Gedragen, gebruikte, beschadigde of gewassen artikelen

 - Sieraden i.v.m. hygiëne

- Afgeprijsde SALE artikelen nemen wij helaas niet retour

- Gepersonaliseerde artikelen nemen wij helaas niet retour

Voorwaarden:

- De bestelling is nog in originele staat. Denk aan verpakkingsmaterialen van het product zijn nog aanwezig

- Binnen 14 dagen na ontvangst dienen wij jouw pakket ontvangen te hebben

- Retourneren is geheel op eigen risico

- De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening

Ik heb een gepersonaliseerd product besteld maar ik wil hem toch niet meer, kan ik mijn bestelling retourneren?

Helaas kunnen wij gepersonaliseerde bestellingen niet retour in ontvangst nemen. Dit omdat de producten geheel naar wens gemaakt zijn. Houd hier dus rekening mee voordat je een bestelling plaatst met een gepersonaliseerd product.